یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

باصدور پروانه ساخت

رفایی «فرمول سیزده» را برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان آماده می کند

ناصر رفایی

سینماپرس : ناصر رفایی کارگردان سینما صبح امروز گفت: «فرمول سیزده» فیلمی در ژانر کودک و نوجوان است که برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان آماده می شود.

وی پس از صدور پروانه ساخت برای فیلم سینمایی «فرمول سیزده» در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت:  پیش تولید فیلم در حال انجام شدن بود ولی با دریافت پروانه ساخت بحث پیش تولید را سریع تر پیگیری خواهیم کرد. 

کارگردان «چتر سبز» یادآور شد: قرار است این فیلم اول مرداد ماه برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان کلید بخورد و مراحل پس تولید نیز همزمان با مراحل فیلمبرداری انجام خواهد شد.

رفایی در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری نیز گفت: بخشی از فیلم در تهران  و بخشی هم در استان مازندران جلوی دوربین خواهد رفت و ما ۴۵ جلسه فیلمبرداری برای این فیلم پیش بینی کرده ایم.

وی در مورد خلاصه داستان فیلم نیز گفت: «فرمول سیزده» داستان «سامان» پسر یک شیمی دان است که به طبع شغل پدرش به مواد شیمیایی آشناست، یک انفجار شیمیایی پدر سامان و طبع خود او را درگیر ماجراهایی می کند و ...

ناصر رفايی متولد ۱۳۴۳ در تهران است. شروع فعاليت حرفه ای او در سينما از سال ۱۳۶۹ به عنوان منشی صحنه ودستيار كارگردان، برنامه ريز و مدير توليد در فيلمهای سينمايی بوده است.

«چتر سبز»، «خانه امن است»، «صبحی دیگر» و «امتحان» در کارنامه فیلمسازی ناصر رفایی به ثبت رسیده است. 

برچسب‌ها

نظرات

  • ۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۸
    2 0
    به به ... چقدر خوب که دوباره دارن فیلم می سازن . فقط امیدوارم که این یکی اکران بشه... منتظر فیلم (ها)شون هستیم.
  • اميرعلي روحي مقدم ۱۳۹۳/۰۵/۱۸ - ۰۰:۲۹
    11 0
    اقاي رفايي جزء كارگردانان محبوب و باتجربه و از افتخارات كشورمان هستند ارزوي موفقيت و سلامتي برايشان را دارم همچنان براي ديدن فيلمشان لحضه شماري ميكنم..
  • ماريا اديب ۱۳۹۳/۰۵/۱۸ - ۰۱:۰۰
    11 0
    واقعا باعث خوشحالي است كه با ديدن فيلمهاي زيباي اقاي رفايي لذت خواهيم برد چون براي ساخت فيلمهايشان واقعا زحمت ميكشند مثل الان كه در گرمترين ساعتهاي تابستون مشغول فيلمبرداري كنار درياچه خليج فارس هستند. از همينجا به ايشون خسته نباشيد ميگم ...
  • فرشاد حسني ۱۳۹۳/۰۵/۱۹ - ۰۱:۲۵
    11 0
    اقاي رفايي عزيز كارگردان دوست داشتني اميدوارم امسال نيز مثل سالهاي پيش جزء نفر اول جشنواره باشين واقعا جاي تحسين و تقدير است اين همه پشتكاري و تلاشهاي پر ثمرتان ...هميشه سلامت باشيد استاد بزرگوار...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.